Kontingent

Et medlemskab af klubben betales helårligt, og gælder de næste 365 dage fra købet:
Til og med 25 år 350 kr. for 365 dage.
Over 25 år 700 kr. for 365 dage.
Passiv medlemskab for hele hustanden 300 kr.
Passiv medlemsskab 200 kr.

Velkommen til Haderslev TRI 2000, samlingspunktet for Triathlon og Duathlon i Haderslev kommune.

Vi er en klub der tilbyder træning til alle der har interesse i at svømme, cykle og/eller løbe sammen med andre ligesindede.  Vi træner på alle niveauer - hurtigt og jævnt - afslappet og alvorligt - og det er her du kan træne løb til de korte motionsløb og også langt til en marathon.

Du kan træne selv og bruge de træningsfaciliteter vi tilbyder som du ønsker, eller træne med andre på dit niveau under træningen.

Duathlon giver dig en god afvekslende motion hvor du først løber, så cykler og til sidst afslutter med løb. Under Triathlon-træningen vil du kunne få hjælp af erfarne triathleter, der flere gange har gennemført den længste distance. Du kan hos os træne til de korte 1/10 ironman, 1/4 ironman eller 1/2 ironman hvor der rundt i landet er mange stævner hvert år.

Når man skal tilmelde en familie på en gang skal hvert enkelt medlem skal selv oprette en profil, og betale som det afkræves.

Der kan KUN tilmeldes og betales over denne hjemmeside, og ikke længere ved bankoverførelse eller per mail.

For dette beløb kan hvert medlem benytte svømmehallen i de tider klubben har fået tildelt i Haderslev Hallen fra september til juni. Der er mulighed mod betaling at deltage i svømmeundervisning i KløvermarksHallen. Ligeledes kan du deltage i de mange sociale arrangementer, bruge hjemmesiden, give sin mening til kende og stemme ved generalforsamlingen, købe klubtøj til gode priser samt deltage i stævner og fællestræninger i Haderslev TRI 2000.

Som medlem af triathlonklubben Haderslev Tri 2000 kan du også deltage DM i triathlon- eller duathlonstævner arrangeret under DTRIF , da du får licens ved Dansk Triathlon Forbund.

Som medlem får du også licens i Dansk Atletik forbund, der giver adgang til Danske mesterskaber i Løb.

Tag fat i en fra bestyrelsen hvis du ønsker at blive en del af Haderslev Tri2000.