Over 25 år
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Hvert medlem kan benytte svømmehallen i de tider klubben har fået tildelt i Haderslev Hallen fra september til juni. Der er mulighed mod betaling at deltage i svømmeundervisning i KløvermarksHallen. Ligeledes kan du deltage i de mange sociale arrangementer, bruge hjemmesiden, give sin mening til kende og stemme ved generalforsamlingen, købe klubtøj til gode priser samt deltage i stævner og fællestræninger i Haderslev TRI 2000.

Som medlem af triathlonklubben Haderslev Tri 2000 kan du også deltage DM i triathlon- eller duathlonstævner arrangeret under DTRIF , da du får licens ved Dansk Triathlon Forbund.

Som medlem får du også licens i Dansk Atletik forbund, der giver adgang til Danske mesterskaber i Løb.

Tag fat i en fra bestyrelsen hvis du ønsker at blive en del af Haderslev Tri2000.
Du er ved at tilmelde
Dag/Tid