Svømning:
Lørdag kl. 11-12 Familiesvømning i Haderslevhallen for alle fuldgyldige medlemmer, der har lyst til at tage deres familiemedlemmer med i svømmehallen,  Der er 3 baner til rådighed.
Lørdag kl. 11-13 Svømmetræning i Haderslevhallen for alle fuldgyldige medlemmer. Fra kl 11-12 vil der være 3 baner til rådighed, fra 12-13 er der 6 baner (hele hallen) til rådighed.
Tirsdag kl. 21-21.45 Svømmetræning i Haderslevhallen for alle fuldgyldige medlemmer.

Ekstra svømning (ekstra tilkøb på 800 kr. ud over fuldguldigt medlemskontingentet i samarbejde med Haderslev Svømmeklub)

Tirsdag kl. 20-21 i Kløvermarkshallen.
Torsdag Kl. 6-8 og 20-21 i Kløvermarkshallen.

Cykeltræning:
Se opslag på facebook

Løb:
Se opslag på facebook.

Derudover events som:
Duathlontræning.
Åbenvandsvøminingstræning.
Krydspastræning
flere gange i måneden, der laves af Run, Bike og Swimudvalgene. Følg med i opslag på Facebook.