Motionist
S2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Svøm 2 - Motionist

Holdet er til den mindre rutineret svømmer. Hvor der forsat skal arbejdes med nogle svømmefærdigheder.
Der arbejdes målrettet med og forbedre din svømning.

TILKØB VIA HADERSLEV SVØMMEKLUB Svøm 2 - Motionist Holdet er for alle personer fra 15 år og opefter, som gerne vil forbedre og optimere deres crawlteknik. Du skal kunne svømme 200 meter uden pause på 5 min. Holdet er for let øvede og øvede crawl svømmere. På holdet bliver, der fortrinsvis svømmet crawl. Vi anvender svømmefødder, pullbouy, håndplader, plade, snorkel. Holdet er for dig, som har planer om og skulle deltage i enden open water stævner eller triathlon stævner. Der er egentræning.
Startdato
01.09.2018
Slutdato
04.05.2019