Hjælper/deltager ved tristævne 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet
Så er stævneudvalget klar med indbydelsen og tilmeldingen til vores eget stævne den 26. maj 2019. Jeg vil gerne opfordre til, at hvis du, som medlem, kunne tænke dig at deltage ved vores eget stævne, at du overvejer følgende tilbud:

Du kan stille gratis op for Haderslev Tri 2000 på 1/4 ironman (individuelt eller stafet):
-hvis du melder dig som hjælper lørdag den 25.maj mellem 10-16 og hjælper med til at opbygge stævnepladsen, samt hjælper den 26. maj efter kl. 15 med let oprydning.
-Eller melder dig som fuldtidshjælper ved vores duathlonstævne sidst i september. (En dags arbejde mellem 8-15)

Modsat vil dem, der hjælper fuldtids den 25.-26. maj, og ikke deltager, have mulighed for at stille gratis op for klubben ved duathlonstævnet i september.

Man er ikke forpligtet som medlem af klubben til at hjælpe til ved vores stævner. Så man kan selvfølgelig stadig melde sig som andre triathleter fra andre klubber og betale fuld pris.

Men jeg håber at rigtig mange vil melde jer som hjælpere, som sidste år, og skabe rammerne for en flot triathlondag i Haderslev.
Når du har tilmeldt dig denne event, og gerne vil deltage, kan du skrive til formand@haderslevtri2000.dk med dine dataer, og jeg vil derefter skrive dig ind sammen med alle andre i Raceresults.
Med venlig hilsen Jesper Bach Dall
20.05.2019
25.05.2019 kl. 10.00 - 26.05.2019 kl. 16.00
Søsportscentret