Nyhedsbrev for Haderslev Tri 2000 maj 2021

Nu åbner landet mere og mere, og vi kan komme tilbage i svømmehallen, og få trænet det sidste, inden åben vand svømningen starter, når vandtemperaturen tillader det. Der åbnes i denne weekend for de normale svømmetider, og eneste krav er en negativ coronatest, hvis du vil svømme. Solen vinder også mere og mere stærkt frem nogle dage, og nogen har allerede trænet cykling og løb i korte ærmer og korte bukser, for så lige at finde det lange sæt frem igen i forrige uge.

Bestyrelsen har holdt møde ,og fastlagt dette års generalforsamling til tirsdag den 25. maj kl. 18 i søsportscentret.

Bestyrelsen håber at se en masse medlemmer ved de kommende stævner, og igen i år vil klubben gerne støtte alles deltagelse ved at betale noget af startgebyret. Vi fortsætter de tidligere års støttesystem ved deltagelse i DM,EM eller VM stævner, samt vil komme med opslag om lokale stævner, hvor vi vil betale jeres startgebyr, når I stiller op for klubben.

Onsdag den 16. juni vil der være fællestræning ved søsportscentret, hvor man kan svømme 400 m i dammen, cykle 20 km og løbe 4, 2 km. Eller deltage i dele af det. Vi spiser sammen bagefter, og håber på samme skønne vejr som ved de sidste to års fællestræninger.

Og så håber bestyrelsen at sommeren og efteråret vil blive præget af en tiltagende aktivitet, hvor medlemmer tilbyder spontane fællestræninger, vi kan samles mere i klubhuset, holde klubaftner med foredrag og hygge, og mødes rundt i landet til stævner.

Vi er en del af de værtsklubber, der deltager ved genforeningsstafetten, der løber i kommunen den 3.-6. juni. Der er 12 etaper, som man kan tilmelde sig til, og man kan vælge en af dem eller flere. Se indbydelsen jeg udsender på facebook, og tilmeld dig inden den 16. maj.

Allerede i denne weekend skal Leif Hartman deltage ved DM Aqualon i Ringe, og måske skal andre medlemmer også deltage i dette, eller snart i andre, og vi venter spændt på resultater og beretninger på det vi har manglet at kunne deltage indtil nu på grund af coronaen.

Tak til Daniel for at arrangere et fedt duathlonevent ved havnen sidste måned, tak til dem der har opfordret til træning denne vinter og forår, og vi håber at I bare fortsætter med at kalde til samling.

God vind, med venlig hilsen Jesper Bach Dall, Formand for Haderslev Tri 2000.