Hej TRI-folket i Haderslev.
Denne lørdag er noget helt specielt for mig. Den første dag, hvor jeg har ro til, at se tilbage på en spændende uge i Haderslev TRI 2000s historie.
Denne uges generalforsamling bød på et stort fremmøde og en sund debat, samt valg af tre nye personer til bestyrelsen.
Her efter konstitueringen er Bjørn blevet næstformand, Jens sekretær og Michael Ø, Prinzensvej og Michael S Ø, Tornsagervej blevet bestyrelsesmedlemmer. Anders fortsætter som kasserer. Jeg selv har fået æren af at samle trådene i bestyrelsen som formand, og ser frem til et godt samarbejde med bestyrelsen og alle udvalgene.
Dronningen sagde, at vi skulle huske at gøre noget unyttigt for at være hele mennesker, og hvor er det skønt, at være i en klub, hvor så mange gør så meget nyttigt unyttigt. Vores klub og sport er jo nok ikke specielt nyttigt for samfundet, eller mange andre end os selv, men alt det fine arbejde udvalgene, hjælperne og dem der træner sammen, ved siden af hinanden og mod hinanden gør...Det er nyttigt!
Det samarbejde vi allerede har i bestyrelsen efter bare et møde, og en del kontakt elektronisk, lover allerede, at et stærkt enigt fællesskab i bestyrelsen vil få klubben til fortsat, at være et godt sted at være medlem.
Vi vil bygge videre på det flotte arbejde den tidligere formand Hans Dahl og den tidligere bestyrelse skabte. Deres flotte visionære arbejde udviklede klubben op gennem 10’erne, og vi kan alle nu nyde godt af velfungerende udvalg, trænere og gode træningsforhold.
De forskellige udvalg vil de næste uger fremlægge deres planer for 2018 for den nye bestyrelse, så de får den opbakning i bestyrelsen, der kan gøre planerne til virkelighed, og komme medlemmerne til gode.
I starten af marts vil bestyrelsen være klar med en årskalender for klubbens aktiviteter, så alle medlemmer kan se, hvornår de kan deltage i træning, klubaftner, stævner, købe klubtøj, sammenkomster og fester, og alt det andet, vi så godt kender gennem de 18 år, klubben har eksisteret.
Jeg vil denne første lørdag, i klubbens nye sæson 2018, ønske alle medlemmer en god træning, nogle succesrige konkurrencer, og trivsel for TRI-folket i Haderslev!
Formand Jesper Bach Dall